Napište si o analýzu pro vaši firmu ZDARMA:

Analýza marketingové strategie

  • audit webu
  • analýza sociálních sítí
  • návrh marketingové strategie
propagace na facebooku

Proč se vyplatí propagace na facebooku víc než na slevomatu

Zalíbila se vám možnost propagovat svoje produkty nebo služby na slevových portálech? Vyhovuje vám to, že platíte jen provizi z prodaných kuponů a nic předem? V tomto článku najdete několik důvodů, proč se vám vyplatí propagace na facebooku víc než na slevových portálech. Databáze zákazníků Databáze ze slevového portálu Pokud propagujete na slevových portálech, kontakty díky vaší nabídce získal slevový portál, ne...

vyhledávací dotazy u reklam

Proč sledovat vyhledávací výrazy u reklam?

Když spustíte novou vyhledávací kampaň placené reklamy, můžete spoustu peněz utratit za vyhledávání, které nepřitáhne vaši cílovou skupinu. Uživatel klikne na reklamu, během pár vteřin na webu zjistí, že to není to, co hledal a rychle odchází. A z rozpočtu reklamy máte utraceno úplně zbytečně částku v řádech desetikorun, ale někdy i stovek Korun za proklik. V tomto článku se dozvíte, jak a proč byste měli hlídat vyhledávací dotazy...