Pokud již máte účet v Google, přihlaste se pomocí svých přihlašovacích údajů. Pokud nemáte účet v Google, klikněte na tlačítko „Začít zdarma“ v pravém horním rohu obrazovky.
Pokud máte již existující účet Google Analytics, klikněte na tlačítko „Přidat účet“ a vyberte možnost „Nový typ účtu“.
Vyplňte požadované informace, jako je název účtu, název webové stránky a URL. Pokud zakládáte účet pro mobilní aplikaci, vyberte možnost „Mobilní aplikace“.
Zvolte oblast, ve které se nachází váš časový pásmo a nastavte preferovaný formát data a času.
Přečtěte si podmínky použití a soukromí a potvrďte svůj souhlas s nimi.
Vytvořte nový stream dat a pojmenujte ho podle svého výběru.
Vyberte typ dat, která chcete sledovat (webové stránky nebo mobilní aplikace) a následujte pokyny k nastavení sledování.
Přečtěte si a potvrďte podmínky použití Google Analytics 4.
Nakonec zkopírujte kód sledovacího kódu, který vám Google Analytics 4 poskytne, a vložte ho na vaše webové stránky nebo do vaší mobilní aplikace.
Nyní máte založený účet v Google Analytics 4 a můžete sledovat analýzu návštěvnosti vašich webových stránek nebo mobilní aplikace s pomocí nového typu dat.
Přidání přístupu pro správce reklam
V levém menu úplně dole klikněte na ozubené kolečko „správce“
Zvolte správa přístupu k účtu
Klikněte na modré kolečko „+“ v pravém horním rohu, klikněte na „přidat uživatele“ a přidejte email marie.vavrochova@gmail.com s právy „marketingový manažer“.
Jak založit účet v Google Analytics už víte, pokud chcete spustit reklamy, přečtěte si také návod