Proč se vyplatí propagace na facebooku víc než na slevomatu

Zalíbila se vám možnost propagovat svoje produkty nebo služby na slevových portálech? Vyhovuje vám to, že platíte jen provizi z prodaných kuponů a nic předem? V tomto článku najdete několik důvodů, proč se vám vyplatí propagace na facebooku víc než na slevových portálech.

Databáze zákazníků

Databáze ze slevového portálu

Pokud propagujete na slevových portálech, kontakty díky vaší nabídce získal slevový portál, ne vaše firma. Pokud přestanete na tomto portálu inzerovat, najde se podobný podnik, kam slevový portál vaše zákazníky pošle.

Pokud jste malinko zběhlejší v online marketingu, pak si určitě berete kontakty na tyto zákazníky. Většina firem to ale nedělá. Ale i pokud si kontakt na klienta vezmete, stále bojujete s ostatními firmami na slevových portálech o to, kdo má výhodnější nabídku.

Databáze z propagace na facebooku

Propagace na facebooku a jiných sociálních sítích má obrovskou výhodu v tom, že pokud máte správně nastavenou cestu zákazníka, kontakty získáváte do vlastní databáze.

S těmito kontakty můžete dál komunikovat pomocí e-mail marketingu a vytvářet si s nimi dlouhodobý vztah. Vhodně napsané e-maily dokáží kontakty rychle měnit na platící zákazníky. Kontakt na tyto zákazníky máte pouze vy, ne vaše konkurence. Je tedy mnohem jednodušší je přimět k útratě právě ve vašem podniku.

Kvalita zákazníků

Nevěrní zákazníci ze slevových portálů

Na slevových portálech získáte takové zákazníky, pro které je důležitá co nejnižší cena. Tito zákazníci málokdy utratí v podniku víc, než na co mají voucher. Je jim úplně jedno, jestli půjdou k vám nebo ke konkurenci. Nemají žádný vztah k vaší firmě a musíte být opravdu v něčem výjimeční, aby se z takového návštěvníka stal stálý zákazník.

Stálí zákazníci díky propagaci na facebooku

Naopak díky propagaci na facebooku získáte kontakt na fanoušky, kteří ve vaší firmě můžou utrácet peníze pravidelně. Díky vhodným nástrojům můžete získat velmi levně kontakt na vaše ideální zákazníky, kteří mají s velkou pravděpodobností zájem o vaše služby nebo produkty.

Pokud dáváte na své stránky takové příspěvky, které zaujmou a motivují fanoušky k akci, můžete šířit povědomí o firmě a získávat nové kontakty dokonce úplně zdarma.

Povědomí o firmě

Bez slevy k vám nepůjdem

Pokud propagujete na slevových portálech, u zákazníků se zapíšete jako firma, která není příliš úspěšná a nutně potřebuje získat nové zákazníky. Zákazníci si zvyknou, že vaše služby nabízíte se slevou a budou čekat na další slevu a bez ní k vám nepůjdou. Zvlášť pokud dáváte slevy na tyto portály opakovaně.

Větší útrata díky sociálním sítím

Naopak díky promyšlené komunikaci na sociálních sítích se vaše firma dostává do povědomí jako úspěšná, zábavná a stojící za návštěvu. Přijdou k vám noví zákazníci, protože také chtějí ochutnat to báječné jídlo nebo zažít ten skvělý zážitek. Na cenu nekoukají a vy vyděláte víc.

Jak získáte nové zákazníky z facebooku?

Propagace na sociálních sítích možná stojí za začátku víc úsilí a peněz, ale zato má mnohem lepší výsledky a přinese vám kvalitnější návštěvnostlepší zisky. Chcete vědět, jak můžete i vy zlepšit svou propagaci na facebooku? Napište si o marketingovou analýzu zdarma >>

Marie Vavrochová
Už 6 let se věnuji online marketingu. Ukážu vám, jak levně nebo úplně zdarma získáte nové kontakty a jak z těchto kontaktů vytvoříte pravidelné zákazníky.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.