Pokud chcete začít s reklamou na Facebooku, můžete sice vytvářet reklamy přímo ze stránk na Facebooku, ale pro lepší možnosti vytváření a správy reklam rozhodně doporučuji založit reklamní účet ve facebook business manageru.
Díky tomu budete moci
Na stejné stránce nastavení firmy zvolnte v levém menu účty – stránky a klikněte na tlačítko „Přidat“. Zvolte „přidat stránku“ a zadejte url nebo název vaší stránky. Pokud stránku ještě nemáte, zvolte možnost „založit stránku“ a postupujte podle pokynů.
Dalším nutným krokem je založení reklamního účtu a nastavení plateb. Pokud už reklamní účet máte v jiném business manageru, můžete přidat už existující účet. Vyberte odpovídající možnost a postupujte podle pokynů.
Na stejné stránce zvolte v levém menu možnost „způsoby platby“. Najdete ji až téměř na konci menu. Opět klikněte na tlačítko „Přidat“ a přidejte nový způsob platby.
Dále je třeba ověřit doménu, pro kterou budeme vytvářet reklamy. Na stejné stránce nastavení firmy zvolte možnost z menu „domény“, tlačítkem „přidat“ zadejte url vaší domény.
I když nepotřebujete, aby váš účet spravoval někdo další, doporučuji přidat alespoň jednoho dalšího správce účtu, třeba někoho z blízké rodiny. Pokud by se stalo, že váš osobní účet bude zablokován (a stává se to čím dál častěji), mohli byste mít problém spravovat svůj reklamní účet, nebo o něj dokonce přijít, pokud nebude jiný správce účtu.
V levém menu zvolte uživatelé – lidé, klikněte na tlačítko Přidat a zvolte možnost přístup správce.
V dalším kroku vyberte všechny položky – stránky, reklamní účty, katalogy, pixely a u všech zvolte možnost přístup správce. (u lidí, kde nebudete chtít přidělit plná práva máte široké možnosti – zvolte pouze ty možnosti, které chcete přidělit.
Byl návod srozumitelný? Pokud potřebujete s vytvořením účtu a úvodním nastavením pomoci, případně poradit s dalšími kroky, napište nám. Úvodní konzultace je zdarma.